Dafolo gør det enkelt
StartsideKunde log onNy online kundeForfatterprofiler
 


a_gray.gif Dafolo bøger


 

a_gray.gif Andre forlag 

 

 

 

Vis indkøbskurv

Genveje

 a_gray.gif Folkeskolen
 a_gray.gif Erhvervsskole / Gymnasier
 a_gray.gif Pædagoguddannelsen
 a_gray.gif Læreruddannelsen
 a_gray.gif Daginstitution & dagpleje
 a_gray.gif Konferencer

 

Lagerstatus

Lagerføres 

Varen er på lager

 

Lav beholdning 

Få varer på lager

 

Lagerføres ikke Varen kan forudbestilles

 

 

    

 

 
Ledelse i Morgen. Nr. 6. Marts 2017. 20. årgang. Tema: Ledelse af det 21. århundredes kompetencer (E-tidsskrift, pdf)
Se bogens hjemmeside
Anbefal
Varenr.: 7160-641-6
Ledelse i Morgen. Nr. 6. Marts 2017. 20. årgang. Tema: Ledelse af det 21. århundredes kompetencer (E-tidsskrift, pdf)

Dette er et e-tidsskrift
Når du køber e-tidsskriftet, bliver e-tidsskriftet leveret til din mailadresse inden for 15 minutter. E-tidsskriftet er DRM-beskyttet, og det bliver derfor låst til én bruger og kan ikke videresendes til andre.


Dette nummer af tidsskriftet 'Ledelse i Morgen' indeholder følgende artikler:

Lederens betydning for professionelles læringsudbytte
Af Micki Sonne Kaa Sunesen
I denne artikel argumenteres der for, at ledelsesdimensionen i kompetenceudviklingsforløb har væsentlig betydning for, hvilket læringsudbytte de professionelle får med sig. Artiklen kommer med fire bud på relevante lederfærdigheder, den moderne leder skal besidde, når han/ hun skal lede kompetenceudviklingsforløb.

3 i en: Læring, ledelse og organisationsudvikling
Af Lene Tortzen Bager, Helle Meibom Færgemann, Rikke Møller Johannesen, Sarah Robinson, Julie Skaar og Rune Overvad Skibelund Schou
Med udgangspunkt i efteruddannelsen E3U som et bud på læreres kvalificering til fremtiden beskriver denne artikel, hvordan ledelsesopgaverne vil forandre sig for at understøtte læring for fremtiden. Artiklen viser, hvordan arbejdet med læreres entreprenørielle kompetencer kan være en bottom-up strategi i forhold til udvikling af læring, ledelse og organisation som helhed.

Hjørring Kommune: Fair læringsledelse i professionelle læringsfællesskaber
Af Peter Larsen og Michael Ahrentz
Artiklen omhandler Hjørring Kommunes arbejde med fair læringsledelse i professionelle læringsfællesskaber og beskriver, hvordan kommunen har arbejdet med at udvikle dette fælles sprog med et blik på de professionelles kerneydelse ? læringsledelse. Der gives et perspektiv på, hvordan læringsledelse kan varetages i professionelle læringsfællesskaber, og hvordan man kan bedrive fair læringsledelse.

Procesforståelse og refleksion i designtænkning og digital fabrikation
Af Charlotte Agerby Schulz og Elisa Nadire Caeli
Hvordan kan man undervise i digital fabrikation som en eksplorativ og åben proces i en læringsmålsorienteret skole? I denne artikel diskuteres det, hvordan undervisning i kreativ problemløsning og teknologisk mestring kan understøttes af refleksion med progression og dybdelæring. Udgangspunktet er FabLab Schools og nogle af de udfordringer, der opstår, når FabLab-forløb skal integreres i den aktuelle skolekontekst.
ISBN: 
9788771606416
Udgave (måned/år): 
03/17
Forfatter(e): Micki Sonne Kaa Sunesen, Lene Tortzen Bager, Helle Meibom Færgemann, Rikke Møller Johannesen, Sarah Robinson, Julie Skaar og Rune Overvad Skibelund Schou
Pris pr. stk.: 
DKK 100,00 ekskl. moms
DKK 125,00 inkl. moms
Relaterede varer der måske vil interessere dig:
Ledelse i Morgen 2018/2019. Abonnement. Udkommer digitalt 8 gange om året. Årgang 22. www.ledelseimorgen.dk

 

 Annette Prehn banner dafolo-online.dk 


Læreplans_125x150 

Kundeservice-dafolo-online

   

Telefon 9620 6666

 

Spørgsmål til Dafolos
online butik?


Salgs- og leveringsbetingelser


Returseddel

Persondatapolitik

Tlf. 9620 6666

Dafolo A/S · Suderbovej 24 · 9900 Frederikshavn | Havnegade 39 · 1058 København K. | Vesterballevej 5 · 7000 Fredericia | Tlf. 9620 6666 | CVR: 61966617