Dafolo gør det enkelt
StartsideKunde log onNy online kundeForfatterprofiler
 


a_gray.gif Dafolo bøger


 

a_gray.gif Andre forlag 

 

 

 

Vis indkøbskurv

Genveje

 a_gray.gif Folkeskolen
 a_gray.gif Erhvervsskole / Gymnasier
 a_gray.gif Pædagoguddannelsen
 a_gray.gif Læreruddannelsen
 a_gray.gif Daginstitution & dagpleje
 a_gray.gif Konferencer

 

Lagerstatus

Lagerføres 

Varen er på lager

 

Lav beholdning 

Få varer på lager

 

Lagerføres ikke Varen kan forudbestilles

 

 

    

 

 
Evaluering i skolen - baggrund , praksis og teori
Anbefal
Varenr.: kf8047
Evaluering i skolen - baggrund , praksis og teori
Spar 50% - rabatten fratrækkes ved kassen




Evaluering, test, prøver mm. - nationale som internationale - er begreber, der optager alle inden for uddannelsesverdenen. Men hvad dækker disse forskellige begreber egentlig over? Evaluering i skolen - baggrund, praksis, teori giver en samlet, dybtgående og sammenlignende forklaring på de enkelte begreber og sammenhængen mellem dem og skildrer evidensbegrebet. Der er også eksempler og illustrationer fra bl.a. fagene dansk og matematik samt internationale og nationale prøver og test.

Evaluering i skolen - baggrund, praksis, teori er den første samlede håndbog om evaluering!
Bogens 10 kapitler er suppleret med udførlige litteratur- og navnelister, og et fyldigt emne- og stikordsregister.

Bogens forfattere, Peter Allerup, Mogens Jansen og Peter Weng supplerer hinandens kompetencer inden for hvert deres område.

Se indholdsfortegnelse og indledning til bogen

'Kan anbefales til enhver lærer, som vil have indsigt i evalueringens mange begreber og ansigter.'
Læs hele anmeldelsen fra 'Folkeskolen'

'Bogen kan læses i sin helhed som en grundbog i evaluering eller anvendes som en håndbog, hvor man kun fordyber sig i enkelte emner. Bogens tre forfattere danner sammen et godt team, hvor de supplerer hinanden godt med hver deres faglige baggrund. Velargumenteret bog om evaluering i skolen. Det vil være oplagt at have bogen stående både på lærerbiblioteket og på lærerseminarierne.'
Læs lektørudtalelsen fra Dansk BiblioteksCenter

'Bogen er særdeles velskrevet i et letflydende sprog, der er en god modvægt til et til tider informationsmættet indhold. Bogens opbygning er logisk og nem at finde rundt i, og det omfangsrige stikordsregister er en uundværlig hjælp, når man bruger bogen, som den håndbog, den er tænkt som. Alt i alt en rigtig god og vigtig bog for alle lærere og andre i skoleverdenen, der interesserer sig for de mange måder at evaluere på.' - Anmeldelse af Kirsten Koudahl Viceskoleleder Skelgårdsskolen Tårnby Kommune til skoleledernes blad 'Plenum'.
ISBN: 
9788772814018
Udgave (måned/år): 
04/11
Sidetal:  436
Forfatter(e): Peter Allerup, Mogens Jansen, Peter Weng
Pris pr. stk.: 
DKK 430,00 ekskl. moms
DKK 537,50 inkl. moms
Relaterede varer der måske vil interessere dig:
Hverdagsevaluering
Vurdering for læring i klasserummet
Feedback i skolen
Hverdagsevaluering i skolens team

 

 Annette Prehn banner dafolo-online.dk 


Læreplans_125x150 

Kundeservice-dafolo-online

   

Telefon 9620 6666

 

Spørgsmål til Dafolos
online butik?


Salgs- og leveringsbetingelser


Returseddel

Persondatapolitik

Tlf. 9620 6666

Dafolo A/S · Suderbovej 24 · 9900 Frederikshavn | Havnegade 39 · 1058 København K. | Vesterballevej 5 · 7000 Fredericia | Tlf. 9620 6666 | CVR: 61966617