Dafolo gør det enkelt
StartsideKunde log onNy online kundeForfatterprofiler
 


a_gray.gif Dafolo bøger


 

a_gray.gif Andre forlag 

 

 

 

Vis indkøbskurv

Genveje

 a_gray.gif Folkeskolen
 a_gray.gif Erhvervsskole / Gymnasier
 a_gray.gif Pædagoguddannelsen
 a_gray.gif Læreruddannelsen
 a_gray.gif Daginstitution & dagpleje
 a_gray.gif Konferencer

 

Lagerstatus

Lagerføres 

Varen er på lager

 

Lav beholdning 

Få varer på lager

 

Lagerføres ikke Varen kan forudbestilles

 

 

    

 

 
Jobs-to-be-done - Historien om innovation og kundevalg
Anbefal
Varenr.: 8025
Jobs-to-be-done - Historien om innovation og kundevalg
Enhver virksomhed har brug for at omdanne innovation fra vision til noget, hvor de udvikler produkter og tjenester, som kunderne ikke bare vil købe, men er villige til at betale for.

Hvordan ved virksomhederne, hvordan de skal vækste? Hvordan kan de udvikle produkter, som de er sikre på, at kunderne ønsker at købe? Kan innovation være andet end spil hit & miss? Professor på Harvard Business School Clayton Christensen har svaret. For en generation siden revolutionerede Christensen business-verdenen med sin banebrydende teori om disruptiv innovation. Nu tager han skridtet videre og tilbyder kraftfulde nye indsigter.

Efter mange års forskning er Christensen og hans medforfattere nået til en kritisk konklusion: Det, vi længe har troet ? at det at forstå kunden er kernen i innovation ? er forkert. Kunder køber ikke produkter eller tjenester; de 'hyrer' dem til at gøre et job. At forstå kunden er ikke drivkraften i en innovationssucces. Det er til gengæld det at forstå den opgave, kunden skal løse. Jobs-to-be-done'-tilgangen kan ses i nogle af verdens mest respekterede virksomheder og hurtigst vækstende startups, herunder Amazon, Uber og Airbnb for blot at nævne nogle få. Men denne bog handler ikke om at fejre disse succeser, men om at forudsige nye.

Forfatterne mener, at virksomheder ved at forstå, hvad der får kunderne til at 'hyre' et produkt eller en tjeneste, kan styrke innovationen og skabe produkter, som kunderne ikke kun kan bruge, men også vil betale godt for. Bogen giver en omfattende og klar forklaring på jobs-to-be-done-teorien, hvordan man bruger den i praksis, og vigtigst af alt, hvordan man ikke taber den indsigt, teorien giver, på gulvet.
ISBN: 
9788771609295
Udgave (måned/år): 
/
Forfatter(e): Clayton Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon og David S. Duncan
Pris pr. stk.: 
DKK 289,00 ekskl. moms
DKK 361,25 inkl. moms
Relaterede varer der måske vil interessere dig:
Viljestyrke - genopdag menneskets største styrke
Find dit hvorfor: En praktisk guide til at finde formålet for dig og dit team
Arbejd dybt - sådan fastholder du fokus i en flyvsk
Få det til at ske - en brugsbog om, hvordan du får mere adfærd i læring, ledelse og samarbejde
Barcelona-metoden - Nøglen til en vinderkultur
Det uendelige spil

 

 Annette Prehn banner dafolo-online.dk 


Læreplans_125x150 

Kundeservice-dafolo-online

   

Telefon 9620 6666

 

Spørgsmål til Dafolos
online butik?


Salgs- og leveringsbetingelser


Returseddel

Persondatapolitik

Tlf. 9620 6666

Dafolo A/S · Suderbovej 24 · 9900 Frederikshavn | Havnegade 39 · 1058 København K. | Vesterballevej 5 · 7000 Fredericia | Tlf. 9620 6666 | CVR: 61966617