| | | | | | | | | | | |
|
Lagerstatus
 | | Varen er på lager |  | | Få varer på lager |  | | Varen kan forudbestilles |

|
|
| |
|
 | | | | | | | | |  |  | | | | | LP-modellen - Læringsmiljø og Pædagogisk Analyse | | | LP-modellen (Læringsmiljø og Pædagogisk Analyse) er det største samlede skoleudviklingsprojekt i dansk skolehistorie, skriver professor Niels Egelund, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, i en af denne antologis bidrag. Primo 2009 deltager 272 skoler, 56 kommuner, 38 PPR-afdelinger, 93.944 elever og 11.441 ansatte. LP-modellen er udviklet i Norge på basis af evidens af den ene af denne bogs redaktører og bidragydere, professor Thomas Nordahl, Høgskolen i Hedmark.
LP-modellen er nu ved at blive implementeret i Danmark under ledelse af projektchef Ole Hansen, University College Nordjylland, som er denne bogs anden redaktør.
Antologien er blevet til på baggrund af den første nordiske konference om LP-modellen. Konferencens navn var LP-modellen. Læringsmiljø og Pædagogisk Analyse. Forskningsbaseret viden ? vi gør det, som virker.
Bogen indeholder bidrag fra Lars Qvortrup, Thomas Nordahl, Ole Hansen, Marianne Jelved, Niels Egelund, Ine Eriksen Søreide, Bengt Persson og John Visser.
Bogen er den anden i en række af udgivelser om implementering af LP-modellen. Den første bog er Skoleledelse og læringsmiljø (red. Ole Hansen). Du kan løbende følge med i udviklingen vedrørende LP-modellen på www. lp-modellen.dk
Se indholdsfortegnelse og forord til bogen
'Interessant udgivelse om et pædagogisk aktuelt emne. LP-modellen er ved at blive implementeret på mange folkeskoler landet over, og det er derfor vigtigt med velfunderede udgivelser som denne om emnet.' Læs hele lektørudtalelsen
Se alle udgivelser i LP-serien | | | ISBN: 9788772813967 | | |  | | | Udgave (måned/år): 02/09 | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pris pr. stk.: | | | DKK 222,40 ekskl. moms | | | | | | DKK 278,00 inkl. moms | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Relaterede varer der måske vil interessere dig:
| | |
| | | |
|
| | |